Als ondernemer dan ken je het wel. Het kan elk moment gebeuren en het is meestal niet op een goed moment. Je wordt namelijk weer uit een vergadering gebeld of hebt een gemist telefoontje omdat je telefoon tijdens de vergadering niet aan stond. Vooral de kleine ondernemers zoals de zzp’ er kan het erg druk hebben en dus niet de tijd hebben of niet altijd de tijd hebben om de telefoon te beantwoorden. Een gemist telefoontje is natuurlijk weer een gemiste potentiele klant. Als kleine ondernemer ben je liever gewoon bezig met je kern activiteiten. Waar je onderneming op gebouwd is en waar je zelf ook het liefste mee bezig wilt zijn. Een proces als telefoonopname wil je eigenlijk het liefste niet hoeven doen.

 

Om natuurlijk altijd klantvriendelijk te kunnen blijven ga je niet zomaar elk telefoontje negeren als je even bezig bent. Je wilt toch wel altijd een goede service kunnen bieden aan de klant, ook al ben je er zelf even niet. Het is al helemaal niet de bedoeling om de klant te verliezen aan de concurrent. Een oplossing hiervoor is een telefoonservice. Je besteed dan gewoon heel het proces van telefoonopname uit. Dit hoeft helemaal niet duur te zijn. Deze ondernemingen richten zich juist op de kleinere ondernemer. Je hoeft natuurlijk niet altijd de telefoon door te schakelen. Dit hoeft bijvoorbeeld alleen in geval van afwezig, zoals een vergadering, of wanneer u een drukkere maand verwacht. Je betaalt per gesprek waardoor de kosten laag blijven.

 

Wat je klant te horen krijgt is altijd dezelfde telefoniste. Zij zullen het idee hebben dat hier gewoon een vaste medewerker werkt. De telefoniste weet voor wie zij de telefoon opneemt. De klant kan dus een professionele service verwachten van iemand die weet waar hij of zij het over heeft. Als je je klanten contact wilt optimaliseren dan is uitbesteden de beste optie. 

https://www.bizziphone.com/