Wehkamp klantenservice

Ik heb altijd mijn voldoening gehaald uit het helpen van mensen die een probleem hadden. Een studie verpleegkunde lag dus helemaal in de verwachtingen, na het behalen van mijn Havodiploma. Helaas raakte ik door een handicap ongeschikt voor het fysiek zware werk van verpleegkundige. Nadat ik gestopt was met mijn studie was het lastig om een baan te vinden die goed bij mij paste, ik wilde zo graag iets doen waarbij een beroep werd gedaan op mijn mensenkennis en mijn behoefte om iets te betekenen voor mensen. Nooit had ik gedacht aan een baan bij een klantenservice, voordat ik bij de Wehkamp klantenservice aan het werk ging.

Leuke ervaringen bij de Wehkamp klantenservice

Iedere dag heb ik talloze mensen aan de lijn, erg leuk en vooral afwisselend! Met mijn collega’s bespreek ik alle leuke ervaringen die we meemaken tijdens ons werk bij de Wehkamp klantenservice. Iedere dag is weer anders. Laatst werd één van mijn collega’s gebeld door iemand die een huwelijkscadeau wilde kopen voor zijn vrouw voor hun 60-jarig jubileum. Hij wilde van ons weten welk sieraad wij zelf het liefste zouden krijgen uit onze collectie. Dat was erg leuk! Hopelijk is zijn vrouw blij met de ketting waar de keus uiteindelijk op is gevallen. Zo zie je maar weer, online inkopen doen hoeft helemaal geen onpersoonlijke aangelegenheid te zijn!

Voordelen van het werken bij Wehkamp

De leuke gesprekken die ik heb met klanten zijn een grote pré voor mij, ik help mensen en dat geeft mij voldoening. Soms heb je wel eens een gesprek wat niet leuk verloopt, maar dan krijg je van je collega’s wel even een steuntje in de rug. Daarnaast staat er ook nog eens een leuk salaris tegenover! Daarnaast ben ik natuurlijk altijd op de hoogte van de laatste mode en de leukste aanbiedingen die Wehkamp biedt, omdat ik bij het online helpdesk team van de Wehkamp klantenservice werk. 

 

Bezoek de website voor meer informatie : Wehkamp klantenservice