Wanneer u op zoek bent naar een bedrijfsuitje dat voor iedereen leuk is, zult u moeten kijken naar een spannend en gezellig uitje, waarbij teambuilding ook belangrijk is. Dat is namelijk waar het om draait in een echt spannend bedrijfsuitje. En al deze aspecten vindt u terug in het bedrijfsuitje “The Game” van Neverrest. Hierin komen nog veel meer aspecten terug. Namelijk een verrassende mix van verbazing, ambitieuze uitdaging en zelfs een snufje paranoia. Tijdens The Game lopen realiteit en fictie dwars door elkaar heen, en dat is wat het zo spannend maakt. De groep voelt dat ze in de gaten gehouden worden… Maar door wie? En waarom? Tijdens interactieve activiteiten zal het mysterie ontrafeld worden. Hoe beter de teams samenwerken, hoe beter de activiteiten verlopen. En dat is natuurlijk alleen maar goed voor de teambuilding.

Een spannend onderzoekavontuur als bedrijfsuitje

Met teambuilding activiteiten bereikt u niet alleen gezelligheid; het maakt het bedrijfsuitje ook nog eens heel erg nuttig. Er zijn veel soorten bedrijfsuitjes al gedaan, maar deze nog niet. Neverrest heeft een spel ontwikkeld, genaamd Social Chaos. Dit is een spannend onderzoekavontuur die een beetje paranoia en de nodige verbazing veroorzaakt bij de deelnemers. Twee dagen voor het evenement worden de deelnemers namelijk al geteased. Ze worden tijdens de activiteit op een ludieke manier gedwongen om samen te werken, wat zeker bijdraagt aan de teambuilding. Er moet een verhaal gereconstrueerd worden aan de hand van videobeelden, ontmoetingen met acteurs en veel social media. Een spannend mysterie moet opgelost worden…

Een bedrijfsuitje moet leuk zijn voor iedereen

Een bedrijfsuitje moet natuurlijk op de eerste plaatst leuk zijn voor iedereen. Maar het is ook leuk als het een beetje spannend is! De spannende bedrijfstuitjes van Neverrest, zoals het bedrijfsuitje The Game of het teambuilding uitje Social Chaos, zijn vanuit hetzelfde idee bedacht: een bedrijfsuitje is bedoeld voor iedereen. Tijdens veel bedrijfsuitjes zie je vaak dat een deel van de groep niet helemaal mee doet. Of ze moeten wachten op andere teams, of ze hebben er geen zin in. Het is daarom de kunst om een bedrijfsuitje te ontwikkelen, dat ervoor zorgt dat iedereen meedoet en dat het leuk is voor iedereen. Hiervoor zijn verschillende ingrediënten nodig. Het uitje moet draaien om een spannend verhaal waarbij iedereen meegenomen wordt; niet alleen de meest aanwezige deelnemers. Iedereen heeft een rol en daardoor is het voor iedereen leuk.